
Creative Campanges (OP3)
Creative Campaigns
Creëer een strategische campagne voor jouw product of dienst!
Tijdens deze campagne weken leiden we jullie door het proces van het maken van een campagne. Jullie krijgen workshops, try-outs en verschillende inspiratie sessies van onder andere creatieve marketeers, strategen, producenten en regisseurs over alle theoretische en praktische aspecten van een campagne.
Tijdens de Kick-off gaan we aan de slag met het uitdenken en uitwerken van een concept campagne.
Dan volgt de Makers week en krijg je de tools om content te maken voor je campagne. Aan het einde van deze week hebben jullie een goed doordachte strategische campagne + prachtige content klaar staan. Deze gaan jullie inzetten in de weken erna bij de Sales Campagne weken. De kwaliteit en effectiviteit wordt gemonitord door het Sales Week team.
Programma:
- Week 1: Maken van Concept Campagne + Stand Up
- Week 2: Workshops Creëren van Content
- Week 3: Zelf creëren + inleveren
Kijk in het rooster voor het programma
Branddeck
Klik hier voor het branddeck
Opdracht inleveren:
Maak hier een mapje aan met je teamnummer en je teamnaam (vb. 3401 Teamnaam) lever in het mapje;
- Creative Campagne Deck
- Uiteindelijke Campagne + Gemaakte Content
Daarna zet je ook alles op je notion.
Deadline: Vrijdag 9 december 10:00
In drie stappen naar een doordachte Campagne + Content
-
Stap 1: Campagne Concept + Briefing Presentations
Ontwikkel jouw concept campagne. Hoe ga jij je doelgroep bereiden, hoe draag jij je brand uit? Wat voor campagne wil jij opzetten? Welke content wil je gaan maken voor je campagne? Op welk medium gaat de campagne plaatsvinden? Test jouw concept campagne bij de Campagne Jury. Sluit de campagne + content goed aan bij je brand en doelgroep?
Data week 1:
- Maandag 21 November KickOff Concept Campagne
- Woensdag 23 november Mogelijkheid om je concept te testen bij Jona en Fabian, schrijf je hier in.
- Vrijdag 25 November verplichte StandUp, zie hier de indeling
Branddeck
https://docs.google.com/presentation/d/1lD7o-UJOcjk0y1xQtIFcpJlWnrcBiKGAev_NxK3Z4Kw/edit?usp=sharing
Opdracht inleveren:
Maak hier een mapje aan met je teamnummer en je teamnaam (vb. 3401 Teamnaam) lever in het mapje;
- Creative Campagne Deck
- Uiteindelijke Campagne + Gemaakte Content
Daarna zet je ook alles op je notion.
Deadline: Vrijdag 9 december 10:00
-
Stap 2: Masterclass
Leer van de beste.
Een prachtig team staat voor jullie klaar om je campagne tot een succes te maken. Met inspirerende Masterclasses leer je hoe jij, low budget, content kan creëren.
Opdracht inleveren:
Maak hier een mapje aan met je teamnummer en je teamnaam (vb. 3401 Teamnaam) lever in het mapje;
- Creative Campagne Deck
- Uiteindelijke Campagne + Gemaakte Content
Daarna zet je ook alles op je notion.
Deadline: Vrijdag 9 december 10:00
-
Stap 3: Gala!
Zet het maar alvast in je agenda vrijdag 20 Januari 13:30 t/m 17:00 GALA! Verplicht? Nee, maar hier wil je gewoon bij zijn.
Het wordt een prachtige show waar we jullie campagnes op groot doek tonen. De rode loper ligt uit met een fotograaf, iedereen in prachtige gala kleding en heuse Oscars worden de middag uitgereikt. 🏆
We gaan stralen, heren kijk alvast om je heen voor een mooie smoking🤵🏻🕺🏼, dames open je kast en kijk welke galajurk 💃🏽het beste bij deze bijzondere happening past
Hoe ziet dat er uit? Nou zo!
Vragen?
-
-
-
Rutger Siebenga
r.j.siebenga@hva.nl